domingo, 1 de mayo de 2011

"¡No me molestes, mamá; estoy aprendiendo!"

Interessant opinió en el blog de l'Eduard Punset sobre la gestió del temps i els recursos que avui en dia poden dur a terme els nadius digitals, en comparació amb els immigrants digitals. Segons ell i segons el meu parer, els primers tindran més capacitat per "aprendre a aprendre" i tindran les aptituds necessàries per a sobreviure (en relació a tots els aspectes de la vida: família, treball, etc.) en un futur.


Del que diu en l'article, em quedo amb dos punts interessants: un, que els infants que juguen a videojocs aprenen més ràpidament que els altres a distingir el que és important del que no ho és tant (a prescindir del que és secundari); l'altre, que els mateixos infants que tenen l'oportunitat d'utilitzar aquest tipus de jocs aprenen fent proves, fet que permet que desenvolupin estratègies per a avançar i els dóna força davant la frustració (quan s'equivoquen).

Què en penseu?

(Més informació)

No hay comentarios:

Publicar un comentario